19 Eylül 2011 Pazartesi

Minecraft 1.8.1 Setup Versiyonu!

Merhaba arkadaşlar, geçtiğimiz günlerde sonunda 1.8'e kavuştuk. Doğrusu ben tam anlamıyla beklediğimi bulamadım lâkin bir çok kişi beğenmiş. Eskiden oyun kurulumlarını Application Data'ya kopyalayarak yapıyorduk ve acemi bilgisayar kullanıcıları bunu başaramıyordu. Ben de oyun için bir Setup yani kurulum uygulaması hazırladım. Oyuna sahip olanların tekrar indirmesine gerek yoktur.

Setup'ı kurduktan sonra gerekli dosyalar gerekli yerlere atılacak, daha sonra ise masaüstü ve başlat menüsüne oyunu hızlıca açmak için kısayollar yüklenecektir. Kurulum 1 dakikayı geçmez.

Sitenin üstündeki linki yeniledim. Artık setup içeren link var.

11 yorum:

  1. yalnız bunu içeren link yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
    2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  2. Çünkü 1.8 çok eskide kaldı. Son sürüm 1.1

    YanıtlaSil
  3. benim sürüm 1.2.5 en son sürümü oynamak istiyorum ve ya bir öncesi.. farketmez. 1.1 mi? en son sürüm yoksa 1.9 mu en son sürüm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

      Sil
  6. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil